Extranet

Les empreses, han de proporcionar millors serveis als seus clients, incorporant dins les seves eines tecnològiques, les extranets. Una extranet és l’extensió de les eines de gestió de la informació corporativa que va més enllà dels límits de l’empresa i que facilita el flux d’informació amb els actors que hi mantenen relacions comercials. Una extranet no deixa de ser una intranet d’una empresa que és accessible per persones o empreses que no pertanyen directament a la seva organització. Aquest accés es fa normalment via internet, que proporciona serveis a tercers relacionats amb algun procés de negoci (distribuïdors, representants, proveïdors, venedors i clients).

 

Avantatges

  • Estrènyer relacions comercials
  • Major presència al mercat
  • Millora en la gestió de projectes i simplificació en els processos de negoci
  • Obrir noves oportunitats de negoci
  • Dotar les empreses de més capacitat d’extensió i expansió territorial
  • Simplificar els processos de negoci de l’empresa
  • Incrementar la velocitat de resposta al client
  • Permetre la cooperació d’equips de treball
 
microsoft voztelecom cisco avaya ebd hp ibm sage

facebook

S5 Box

Intranet